دانلود نرم افزار کارت تبریک Greeting Card Builder v2.3.0.0 Portable
 
بزرگ ترین مرجع دانلود
download
 
 
موضوع: مطالب عمومی

تاریخ ارسال: 29/6/1389 - 23:29:32

 

Greeting_Card_Builder_v2.3.0.0_Portable_www.mihandownload.com.jpg

کارت های تبریک یکی از متداول ترین راه هایی هستند که مردم از دیرباز برای عرض تبریک درباره موضوعی خاص به عزیزانشان هدیه می کرده اند. در دنیای امروز نیز کارت های تبریک همچنان از رونق بالایی برخوردارند. علاقه مردم به این کارت ها باعث شده است تا دامنه آنها به دنیای مجازی نیز کشیده شود و سایت های مختلفی در این زمینه راه اندازی شود تا از طریق آنها بتوانید کارت تبریک الکترونیکی خود را انتخاب کنید. اما درصورتی که از که می خواهید از ذوق و سلیقه خود بهره ببرید نرم افزار Greeting Card Builder تمام آن چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی و بدون نیاز به دانش قبلی اقدام به طراحی کارت نمایید و ذوق و سلیقه خود را تمام و کمال در آن بکار ببرید تا گیرنده کارت نیز از دیدن آن لذت ببرد. در این نرم افزار می توانید از رنگ ها ، طرح ها ، عکس ها و فونت های مختلف در طراحی کارت استفاده کنید و با توجه به نیاز خود کارت تبریک مناسبی طراحی کنید. در حین طراحی نیز می توانید تغییرات ایجاد شده در کارت خود را در لحظه مشاهده نمایید از فریم ها و طرح های آماده نرم افزار استفاده کنید و در نهایت آن را برای دوستانتان ایمیل کنید و یا آن را چاپ نمایید و در صورت نیاز آن را ذخیره کنید و از امکان آلبوم کارت های نرم افزار استفاده نمایید. آخرین نسخه این نرم افزار را به صورت پرتابل (قابل حمل) هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود بصورت رایگان دریافت نمایید.
برای توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار Greeting Card Builder v2.3.0.0 Portable:
- کاربرد بسیار آسان.
- بدون نیاز به تجربه و دانش قبلی.
- امکان مشاهده تغییرات کارت در لحظه.
- امکان ویرایش انواع کارت های تبریک.
- دارای طرح های کارت تبریک از پیش طراحی شده.
- امکان استفاده از فریم ها ، فونت ها و عکس های مختلف در طراحی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تغییرات امنیتی در موبایل با برنامه smart settings s60 v3 nokia دانلود نرم افزار هوشمند تغییر حالت چهره - MAgic Frame زنگ هایی گلچین برای موبایل سری My Music 1 "." بازی تیراندازی Guns Fever - جاوا دانلود عکس مسی بررسی گوشی سامسونگ M8800 Pixon نرم افزار یاهو مسنجر برای موبایل - سری ۶۰ ورژن ۳ sYMan v1.3.0 Nokia S60v3 پک ویژه از تم های سونی اریکسون UIQ3 رمز گذاری برروی پوشه ها با Melon Safe Deposit Box v1.3.41 اس ام اس های خنده دار ویژه خرداد 90 بازی سوسکها Garden Battle Hall با فرمت جاوا بازی بسیارزیبای 3D Terror Attack - Hunt Genuine 2011 با فرمت جاوا امنیت فوق العاده گوشی با F-Secure Anti-Theft v7.00 والپیپرهای جدید Music My Life با سایز 240x320 کتاب روانشناسی زن و مرد بازی نینجا لینیجو Cherez liniju ognja با فرمت جاوا دانلود فصل اول مجموعه کارتونی The Looney Tunes Show 2011
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگ ترین مرجع دانلود و آدرس download3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان